lördag 6 augusti 2011

Helgmyset

I torsdags var vi på överraskningsmiddag hos min E som fyllde 30. Hennes sambo hade planerat överraskningsmiddag! Så gulligt. Och det blev jättebra och jättemysigt. Trots två bebisar som skrek ikapp och verkade peppa varandra till gnäll. Det är nog såhär det kommer vara i framtiden, insåg vi.

Igår kollade vi på Sunes sommar, och jag åt lösgodis efter att vi ätit en lchf-middag. Det som förmodligen kommer att hända när J äter lchf, är väl att jag bara kommer bli tjockare :) Eftersom jag då nästan äter lchf+vanligt :P Inte bra.

Idag sitter jag här, efter räkmacksmiddag, med ett glas vitt. Det är spännande hur snabbt jag blir påverkad av alkohol nu när jag ammar också. Bröllop nästa helg blir nog en upplevelse, måste hålla koll på mig själv. J nattar bebin, som inte verkar låta sig nattas alls för hon ger ifrån sig små skrik ibland och jag kan nästan höra Js suckar när hon precis somnat och sedan vaknar till och börjar dra i spjälskydd, lakan, gosekaninen eller annat som ligger i närheten. Då blir man alldeles matt i kroppen, och får börja om hela nattningsproceduren.

Imorgon ska vi på middag hos efterlängtade vänner i Sundbyberg, det ska bli roligt!

2 kommentarer:

  1. Vi (mest jag) äter också lchf plus vanlig mat just nu, känns sådär. Men jag intalar mig att det löser sig med träning :p

    SvaraRadera
  2. Man kan inte lyckas hela tiden.Ni försöker i alla fall och det är viktigt att man får fuska ibland utan att man känner sig allt för misslyckad.Det är helt ok.Ni är bäst.Älskade,vackra och duktiga!Så det så!Puss och kram

    SvaraRadera