söndag 31 juli 2011

Njutning

Pedanten i mig fick precis en liten orgasm av att se på vår nya garderob som står i hallen, proppfylld med kläder! Mm! Ett problem kvarstår dock, endast hälften av mina kläder får plats... Jag skulle egentligen behöva hela garderoben för mig själv. Det är lite trist.
Jag sitter och surfar runt på inredningssidor för lite inspiration till vår hall, vi har lite problem med klädhängare och skoställ. Vi kan inte sätta upp något på väggen pga kablar och såntdär. Det bästa hade varit en tamburmajor kombinerat med ett skoställ. Är det ingen som kommit på det än, att det går att kombinera? Ska min fästman behöva bygga en sådan också? Hur som helst, det jag tänkte skriva, var att det här med bokstäver och meningar på väggar och hyllor och typ var som helst, är kanske det absolut sista jag skulle ta in i mitt hem. "Carpe diem" på köksväggen, ett L på min sida av sängen osv. Nej usch. Aldrig i mitt hem.

1 kommentar:

  1. usch ja, såna där bokstäver känns otroligt medelsvensson. kommer inte innanför tröskeln hos oss heller!
    saknar er!

    SvaraRadera