onsdag 29 juni 2011

Även spädbarnsmammor kan bränna sig i solen

Ja, jag lyckades bränna mig i solen igår när vi var på stranden. Självklart axlarna och övre delen av ryggen. Trodde det skulle vara omöjligt att bränna mig i sommar med tanke på att jag inte hinner sola, men det var visst fel. Att sitta i skuggan/soldis är lika effektivt...

Jag funderar mycket kring Es kläder nu när det är soligt. Hon är verkligen jättevarm hela tiden, och det spelar ingen roll vilka kläder hon har, hon är lika varm oavsett. Hon älskar när det blåser, och nu har jag upptäckt hur mycket hon gillar att bada i balja på altanen. Man ser hur hon riktigt njuter :) Men kläder alltså, igår hade hon uv-dräkt men den var jättevarm. Kalasbyxor känns väl varmt nu, och linnebodysarna, ja då kanske hon bränner sig. Hm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar