måndag 6 juni 2011

Stughäng

Helgen har tillbringats utanför Sala i svärisarnas stuga. Har varit så skönt att bara ta det lugnt, få hjälp att vaga och vyssja och dricka vin om kvällarna. Jag och E har haft världens mysigaste amningsstund ute på en filt i gräset, det var så vackert att jag började gråta när vi låg där och hon smaskade och var så lugn och vacker som bara hon kan vara. Önskar att alla fick uppleva det där... Jag och J hann med att bada också! Jag som är världens badkruka annars, var först i och tyckte nästan att det var varmt. Jag kände att man vet aldrig när man får bada igen... Farfar var barnvakt under tiden så vi hann till och med ligga och prata lite i solen efteråt :)

Idag är vi bara hemma i lägenheten och försöker fixa lite. J tog precis E i manducan och gick iväg och skulle köpa färskpotatis. Fixartajm! tänkte jag, och hamnade framför datorn... Jag har nästan börjat acceptera kaoset här, men bara nästan.

Åh vad jag älskar att J har varit långledig! Allt blir så mycket enklare och jag blir så mycket piggare.

1 kommentar:

  1. Låter härligt! Borde också ta och premiärbada snart...

    SvaraRadera