onsdag 29 juni 2011

Lchf = svårt

Jag har fått lägga ner lchfen, igen. Jag vaknade imorse, mådde jätteilla, var varm i hela kroppen och hade hjärtklappning. En timme senare mådde jag så illa att jag kräktes, och nu är jag helt slut. Har ätit kolhydrater igen och börjar känna mig ok, men det är tungt att bära E. Mamma lät mig sova en stund imorse och passade henne.

Jag fattar inte varför jag mår så illa, om det kan ha med amningen att göra kanske? Jag ska försöka satsa på lite GI istället. Avskyr mitt sötsug. Måste hålla mig.

Är sur för att det inte funkar, eftersom jag bakade (ja, jag bakade!) ett supergott LowCarb-bröd igår kväll. Och på eftermiddagen lyckades jag svänga ihop en sats kokostoppar som faktiskt var riktigt goda. Får väl äta dem ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar