torsdag 9 juni 2011

Det går bra nu kompis det går bra nu

Så glad idag! Kanske blir det en bil ändå :)

Nu har bebin sovit lääänge. Måste tassa in och kika att hon andas med jämna mellanrum, det är inte likt vårt hjärta att sova såhär länge, dessutom på mage (oro för plötslig spädbarnsdöd! dock sov ju både jag och J på mage när vi var små, och här sitter vi...). Jag blir alltid lite vad-ska-jag-hitta-på-nu-då när hon sover. Trist, för jag vet massor jag skulle kunna göra men som jag inte kan/vågar göra för att jag är rädd att hon vaknar av det. Så här sitter jag i köket med en kopp ljummet vatten (jag vågar inte öppna köksskåpet eller spola länge i kranen...).

Alltså, när jag läser vad jag skrivit tänker jag att nu får jag nog faktiskt ta och ge mig. Nu ska jag göra något som väsnas. Bre en smörgås kanske?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar