lördag 14 maj 2011

Lördag

Idag ska vi till Västerås för att fira Js lillebror S som fyllde 25 häromdagen. Det är första gången släkten på Js sida träffar E, och det är ju ganska spännande! :) E ska ha en av sina påskäggsklänningar på sig, dösöt blir hon i dem. Nu slumrar hon på vår säng, bra idé att sova lite för att ladda inför eftermiddagen...

Jag har hunnit måla naglarna vilket jag försökt hinna hela veckan, och sitter och funderar kring outfit. Jag är så sugen på att handla kläder, men känner mig rätt hämmad av hela amningsgrejen. Allt måste ju ha knappar eller djup urringning för att funka, och jag orkar snart inte leta efter kläder längre. Idag får det nog bli djup urringning och en gammal kjol som jag hittade på rean på HM förra året. Skulle gärna haft ett tight svart fodral, men med min putmage så känns det inte så bekvämt.

J ringde precis, han är och ensamshoppar på Bromma Blocks, och erkände att han faktiskt tyckte det var roligt att shoppa! Yeay! Så bra, Bromma Blocks är faktiskt ett jättebra köpcentrum, stort, luftigt, folktomt även på helgen liksom :) Passar J perfekt, och även mig med barnvagn.

Nu är min amningskropp hungrig igen, trots fyra rostmackor och en smoothie till frukost. Hm, kanske därför jag är hungrig, när jag tänker efter... Vitt rostbröd är kanske inte det bästa.

1 kommentar:

  1. det där köpcentret kan jag tänka mig att åka till sen! :)

    SvaraRadera