onsdag 4 maj 2011

Sjalbarn

I början gillade E att sitta i sjalen, nu verkar hon mest vilja därifrån när jag sätter henne i den. Hon har blivit så stark i hela kroppen att jag inte orkar ha henne kvar när hon börjar kravla runt i den. Men idag när jag gick ner med överdelen till vagnen i källaren, var jag tvungen att ta henne i sjalen, och på vägen upp i trappan så somnade hon, och där sitter hon kvar fortfarande :) Sötnos.

Idag ska jag hämta nya telefonen! Det blev en htc-telefon, vad nu det är... Är så oerhört oteknisk, så det ska bli spännande att se hur det går att lära sig den. Telefonen jag har nu är så gammal att folk skrattar åt den och kallar den söt... Nu hoppas vi bara på att det inte blir mer regn här idag, regnar det stannar vi inomhus.

1 kommentar:

  1. Jag vill verkligen att det ska funka med sjalen, men Elly kasar bara ner i den och jag fattar inte vad jag gör för fel!

    SvaraRadera