onsdag 25 maj 2011

Onsdagsbloggen

Jag önskar mig en bil som är färdigförsäkrad, färdigbeskattad och som tankas med luft (eller bebisbajs). Livet vore ibland så mycket enklare om vi hade en bil. Nästa helg bär det av till svärföräldrarna igen, och jag avskyr att vara beroende av att folk ska skjutsa oss överallt hela tiden. Suck.

E sover i babyskyddet efter ett par timmars bråk och gråt. Hon låg i spjälsängen en stund förut och kravlade på mage, och lyckades snurra ett halv varv och låg plötsligt på tvären i sängen, såg helfestligt ut och hon var så söt. Sedan försökte hon äta upp gosekaninens ben, och då fick jag ge mig och amma henne :) Längtar längtar längtar tills vi får börja ge henne människomat! Tänkte ha premiär på midsommarafton, då är ju färskpotatis ett perfekt val liksom. Spännande!

Borde kanske passa på att äta nu när sötan sover? Ja.

1 kommentar: