tisdag 19 april 2011

Framsteg

Igår kväll provade jag att liggamma sista omgången, vilket resulterade i fem timmars sömn för oss båda bredvid varandra, istället för E på mig! Stoooora framsteg :) Sedan blir nog inte min egen sömn så bra än så länge, men det beror nog mest på att jag knappt vågar röra på mig när hon väl somnat. Det släpper väl snart hoppas jag. Nu sover hon i babyskyddet och jag har kunnat äta frukost utan att kasta i mig den, vilket alltid känns som en lyx.

Det är underligt hur okej jag tycker att det känns att gå runt med kläder med kräks på. Tidigare hade det inte känts alls okej, men nu liksom "Jaja, det lär ju komma ännu mer om ett tag så varför byta...". Dock blev jag lite ilsk på henne när hon kräktes på min nya kofta imorse. Men jag får väl skylla mig själv som har den på mig när jag bara går hemma, kanske.

Imorgon åker vi mot västkusten och min familj! Jag saknar dem massor, saknar dem på ett helt annat sätt sedan E kom. Jag vill inte flytta hem igen, men det hade varit väldigt mysigt och skönt att ha dem nära mig just nu. Läste precis i min systers blogg att hon köpt påskägg till hela familjen! Jösses... Tur att någon hinner fixa presenter och mysigheter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar