måndag 18 april 2011

Landat

Vi har landat (vi som bor nära Bromma flygplats får dra tråkiga flygplatsskämt) i Bromma. Nya sängen är ihopsatt, köksbordet är uppe, men inte mycket mer än så. Här är kaos, och ikväll ska vi bjuda E och J på middag :P De får ta det som det är, huvudsaken är att vi får umgås en stund.

Det känns helskumt att sitta här i den här lägenheten ska jag ärligt säga. Det känns inte som hemma alls, jag hoppas att hemmakänslorna börjar krypa in hos mig efterhand när vi börjar få mer ordning, när alla våra grejer är här (ett lass är kvar i Uppsala fortfarande, vi hade rätt mycket grejer, visade det sig).

E ligger och gapar efter mig i sängen, så jag får väl gå och visa att hon inte är övergiven. Vi har förresten badat idag, och det gick faktiskt över förväntan. Jag menar, hon har badat, förstås. Jag får inte plats i hennes balja, så jag tog en dusch efter att hon badat :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar