fredag 29 april 2011

Tvättmaskin

Vi har fått en tvättmaskin, och jag tror att livet kommer kännas lite lite lättare med den. Istället för diskmaskinen får vi alltså en tvättmaskin, J föreslog att vi även skulle kunna diska i tvättmaskinen, men även om jag hade velat testa tror jag inte att det kommer att lyckas...

- - - -
Nu har jag precis hängt ut första maskinen tvätt, det känns högtidligt på något vis :) E satt och tittade på all den färgglada tvätten som kom upp på tvättställningen, hon kommer nog gilla tvättmaskinen hon också :) Nu verkar det som att hon slumrar till i babyskyddet. Vi kollar på det kungliga bröllopet i Storbrittannien idag, hon verkar tycka att det är lagom roligt haha... Inte mig emot dock, kanske kan jag få lite lugn och ro en stund om hon slumrar lite. Tyvärr är hon inne i en aldrig-nöjd-period, sover sällan om dagarna och då bara i korta perioder om en kvart och sådär. Det leder till en väldigt trött och irriterad Lina, eftersom jag inte hinner fixa med nånting alls.

Åh men nu vill jag se Kate Middletons brudklänning, så spännande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar