måndag 25 april 2011

Tisdag

Idag är det tisdag, fast det känns som måndag. Måndag var ju söndag...

Helgen har varit så underbar, jag har verkligen kunnat tanka ny energi för att fortsätta "orka vara mammaledig" och börja ta tag i vårt flyttkaos. Att flytta med ett spädbarn i familjen har verkligen varit ett större projekt än vad jag trodde. Hinner aldrig plocka upp något ur lådor eller något sånt, för när hon sover vill jag ju inte hålla på och väsnas och ha mig, och när hon är vaken äter hon eller så vill hon bli vaggad eller lekt med :P Men nu sover hon, och jag tror att jag måste chansa och börja greja lite ändå och hoppas på det bästa.

Idag är dagen då jag ska påbörja "Projekt platt mage". Det kommer att utgöras av lchf-kost och plankan varje dag tills jag ser resultat, sen får vi se hur jag går vidare. Är livrädd för att mina stackars vilsna magmuskler inte kommer hitta tillbaks till varandra, så jag tänker inte göra en endaste sit-ups innan jag vet att de är på plats. Sedan är de sista babykilona på magen envisa, så de kommer jag nog få fajtas mot ett tag.

Nu så, hej flyttkaos.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar